Contenido del bloc.

Això és un bloc de muntanya i natura, no és la meva intenció que sigui cap bloc de resenyes d'excursions, no més es tracta de les meves sortides i de les experiències que he viscut ha aquestes sortides, res més. Si aquestes publicacions, poden servir per preparar les rutes de les persones que les veuen serà magnific, i de fet hem sentiré molt orgullós, però que quedir clar que les dades que hi surten no més és una orientació a l'activitat que es vol fer.

dimarts, 1 de novembre del 2016

Ordesa, colors de tardor sota la pluja.

Descripció de la ruta.

Normalment, per la segona quinzena d'octubre, es la data més habitual per visitar la Vall d'Ordesa a la tardor, i veure la seva explosió de colors. Feia tres anys que no hi anava i ho volia fer aquest any, ja que es un indret que hi tinc una estima molt especial.

Però vaig tenir mala sort amb el temps, va sortir un dia gris i plujos, pel que la ruta que volia fer era millor deixar-la per un altre moment. La meva idea era fer la clàssica ruta de pujar per la vall i tornar per la Faja de Pelay i Senda de los Cazadores, però vist com estava el dia només vam pujar fins al Bosc de Faig, punt més que suficient per veure els colors tardorencs amb molta tranquil·litat.

A la tarda, per arrodonir el dia, vaig anar fins a la Vall de Bujaruelo, per veure la cascada del Salto del Carpin i el Pont de Bujaruelo.

Tot i el dia que vaig patir puc dir que vaig gaudir plenament d'aquest meravellós indret que es la Vall d'Ordesa i que, com sempre que m'hi apropo, hem va tornar a enamorar.



Dades Tècniques.

Com no es una ruta de muntanya, com les habituals del bloc, no vaig gravar el recorregut amb el GPS, per tant no tinc dades del mateix, però no té cap secret, només pujar per una riba del riu fins a prop de la Cascada del Estrecho, d'allà fins al Bosc de Faig pel camí principal i després baixar per l'altre riba del riu.

Fotografies i comentaris.

Sortim de la Pradera seguint el camí adaptat que segueix la riba esquerra del riu Arazas.


I ben aviat ens endinsem a la màgia dels colors tardorencs.











Mirador dels Bucardos.





Cascada del Estrecho.



Part superior de la Cascada del Estrecho.


Entrem a un dels punts més màgics d'Ordesa, almenys per mi, el Bosc de Faigs.








Aquest es el punt més alt on he arribat, creiem que tal com esta el dia ja en tinc prou.










Cascada de Arripas.



Ja a baix, a la part més planera.



Arribant al pàrquing, just on s'ajunta el camí de Cotatuero. Ara dinarem al restaurant de la Pradera, tal com està el dia els bocatas es queden a la motxilla.


Per la tarda m'apropo a Bujaruelo, a veure el seu pont i el Salto del Carpin, espectacular amb aquesta pluja.



Salto del Carpin.



Bujaruelo.



Per acabar una del Salto del Carpin.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada