Contenido del bloc.

Això és un bloc de muntanya i natura, no és la meva intenció que sigui cap bloc de resenyes d'excursions, no més es tracta de les meves sortides i de les experiències que he viscut ha aquestes sortides, res més. Si aquestes publicacions, poden servir per preparar les rutes de les persones que les veuen serà magnific, i de fet hem sentiré molt orgullós, però que quedir clar que les dades que hi surten no més és una orientació a l'activitat que es vol fer.

divendres, 30 de novembre del 2007

Impresions ……….d’una primera escalada.

Be, la meva filla i jo ja hem fet el curset d’iniciació a l’escalada, l’impressió que ens ha deixat han sigut bastant satisfactòries, ens ho hem passat molt bé.


La veritat es que com que al final nomes vam ser vuit persones les que es van presentar al curset, vam poder gaudir bastant de la paret i fer bastants pujadetes.


El indret escollit per fer el curset va ser El Jardinet a Collbató, http://sara.blokeros.com/Compes/?p=80 amb tres vias de IV- una de V- y dues de 6ª per els més valents o pels “profes” que donaven el curset.


Jo vaig pujar dues vegades les vies de IV- (la primera molt nervios i acollonit) però després vaig anar agafant confiança i fer-les bastant bé segons amb va semblar a mi, després vaig pujar la via de V- que la veritat crec que era mes fàcil per acabar fen un intent a una via de 6ª…………...jejeje……………valent i una mica esbojarrat que estava……..no puc queixar-me per que vaig quedar-me a escassos tres metres de la reunió, però la veritat es que la sensació es que allò ja eren paraules majors per un passerell com jo.


I la meva filla que…………buffff com va gaudir…………tenia una rialla de orella a orella. Va pujar totes les vies de IV- varies vegades i nomes las dues primeres va necessitar una petita ajuda al començar, després es va anar deixa’n anar i ho va fer força bé. Al acabar ja estava demanen que quan hi tornaríem, que estava desitjant torna-hi un altre cop.


Bé,per ser la primera escalada no va estar gens malament, segueixo pensant que no es lo meu però vist que ho he passat molt bé, a mi tampoc m’hi importaria repetir-ho un altre vegada.


Aquí teniu alguna imatge de aquest dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada